Kísérletezés önfenntartással, avagy kiskakas a szemétdombon.

2011. augusztus 11., csütörtök

Első művelet


Az egyik legfontosabb dolog, hogy gondoskodjam a fűtésről és a főzési lehetőségről, ezért a héten beszereztem az erre legalkalmasabb eszközt, egy sparheltet! Azt gondoltam kiváló állapotban van, mire hazaértünk sajnos kiderült, hogy van rajta némi javítanivaló, de az ilyen régi daraboknál gyakran előfordulnak hibák. Annyi baj legyen!

Nem adtam pénzt érte, hanem elcseréltem. Mégpedig egy bicikliért. Azt hiszem jó vásárt csináltam, remélem még sokáig kiszolgál a jó öreg masina és sok finom vacsorát készíthetek rajta az éppen nálam időzőknek.

Csak ezt a módosított képet tudom most közzétenni róla, ha hazamentem megpróbálom "élőben" is lefotózni.


2 megjegyzés:

  1. No Kislány! Remélem csak a samottozásban van hiba! Egy jó kémény pedig mindenképpen kell!!! Csak nem a jó kis országúti bringádra cserélted? Egyébként jópofa darab, ki dekorálta ki?

    VálaszTörlés