Kísérletezés önfenntartással, avagy kiskakas a szemétdombon.

2011. szeptember 22., csütörtök

Bedobozolódtam



Tegnap végre megtörtént. Hazaköltöztem. Ma reggel már madárcsicsergés közepette szürcsölgettem a kertből szedett citromfűből készített teámat. :) Aztán szép komótosan elkészültem és irány vissza Szeged, mert ma két órám volt, és táncház is lesz este. A bejegyzést tehát még az üres albérletből pötyögöm. Vár rám egy nagy adag takarítás, aztán jövő csütörtökön átadom az albérletet és végre, végre ennek a gondja is leesik a vállamról. A költözés simán folyt, köszönhetően nagybátyámék segítségének. Délelőtt bedobozoltam, délután szállítás és kész. Pikk-pakk ment minden, pedig az egy év alatt számomra is meglepő mennyiségű cucc halmozódott fel. Egy kisbuszba alig fért be. Lesz mit pénzzé tennem a vasárnapi bolhapiacon. :D
Otthon úgy áll a helyzet, hogy maga a nyárikonyha és a spájz még lomtalanítás előtt, az udvaron rengeteg tennivaló és még rengetegebb undorító spanyolcsiga. Tehát nem túl fényes. Ideiglenesen beköltöztem a "nagy" házba, ahol szerencsére nagyjából végeztem a takarítással, lekapcsoltam a villanybojlert és sötétedés után gyetyát használok... eddig működött. Hihetetlenül más ritmust adnak az életnek már ezek a pici változtatások is. :)

3 megjegyzés: