Kísérletezés önfenntartással, avagy kiskakas a szemétdombon.

2012. március 27., kedd

Elmaradtunk a tanfolyamról :(

Sajnos nem tudtunk menni a lóval szántás tanfolyamra, mert ki kellett vésni a fogam pénteken. Azt hiszem, ez a dolog most a túléléshez kapcsolódik, mert másfél órán keresztül fúrta-véste le a csonthártyáim, és a húzás is eszméletlenül fájt, pedig kaptam érzételenítőket...

Nem tudom elképzelni, hogy ezt anélkül hogy lehetne túlélni, tehát itt begyűrűzik a képbe, hogy sajnos vannak olyan esetek, amikor nem lehet kiküszöbölni az orvostudományt. Bár a fogak állapota a táplálkozással sokat javítható, túlnyomorészt genetika, hogy kinek milyenek a rágószerszámai. Sajnos én elég rosszakat örököltem, így valószínű rá leszek szorulva a későbbiekben is a fogorvosra. Remélem minél ritkábban! :D :D :D

Próbáltam a művelet közben relaxálni, de sajnos nem ment. Egy idő után kezdtem azt érezni, hogy igenis VAN OLYAN fájdalom, amibe bele lehet őrülni. Nagyon az idegrendszerem tűrőképességének határán jártam.

Rossz hír, hogy ezt a fájdalmat alig éltem túl, jó hír, hogy nagyon erősek a csontjaim, tuti nincs csontritkulásom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése